Wpisy użytkownika Wiedźma1 z dnia 21 września 2016

Liczba wpisów: 1

malgorzata.g1
 

aba sport.jpg

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną to doskonały sposób na uzyskanie pięknej sylwetki bez wychodzenia z domu. W zaciszu "czterech ścian" można w przyjemny i łatwy sposób wyrzeźbić uda i pośladki, wzmocnić mięśnie brzucha. Przy użyciu tej piłki można ćwiczyć mięśnie ramion, klatki piersiowej,okazuje się być sprzętem pomocnym przy rozciąganiu ciała.

Piłka fitness powinna pochodzić ze sklepu sportowego, gdzie dostajemy gwarancję na wysoką jakość tego sprzętu gimnastycznego. Ja posiadam piłkę firmy *Spokey.* To piłka na której ćwiczą profesjonaliści w salach fitness, jak również amatorzy tacy jak ja. Piłka nie jest droga.
W internetowym sklepie sportowym *ABA Sport* kosztuje jedynie *32,53 zł* aba-sport.pl/product-pol-7497-Pilka-fitness-z-po…
W zestawie znajduje się pompka i zapasowa zatyczka do piłki.
spokey.jpg


Piłka gimnastyczna marki Spokey wykonana jest z grubej anty-wybuchowej gumy zaopatrzonej w system Anti-Burst, który w sytuacji pęknięcia chroni przed szybkim zejściem powietrza. Ponadto specjalne rowki na wierzchniej warstwie zapewniają bezpieczne ćwiczenia, ponieważ ciało nie ślizga się podczas ćwiczeń. Piłka to propozycja dla osób w każdym wieku, niezależnie od predyspozycji. Perfekcyjnie sprawdzi się podczas ćwiczeń rehabilitacyjnych, korekcyjnych oraz zabaw w domowym zaciszu. Regularne ćwiczenia poprawią kondycję oraz kształt sylwetki, ale także pozytywnie wpłynie na koordynację ruchową.

Piłka jest łatwa w utrzymaniu czystości. Wystarczy umyć ją wilgotną szmatką z dodatkiem mydła lub płynu do mycia naczyń. Piłka objęta jest 12 miesięczną gwarancją. aba-sport.pl/
piłka szwedzka.jpg

Klasyczne piłki występują w 4 rozmiarach. najlepiej dobrać piłkę, siadając na niej i zwracając uwagę na kąt między udami a górną częścią ciała oraz kąt między udami i łydkami. Kąt ten powinien wynosić przynajmniej 90’ przy stopach postawionych swobodnie na podłożu. Najlepsze rezultaty osiąga się, gdy kąt między górną częścią ciała a udami jest większy niż 90’, a staw biodrowy jest wyżej niż staw kolanowy. *Piłki w rozmiarze 55cm* przeznaczone są dla osób o wzroście 150-165cm.*Piłki w rozmiarze 65 cm* przeznaczone są dla osób o wzroście 166-175cm. *Piłki w rozmiarze 75cm* to propozycja dla osób o wzroście 176-185cm.

Kupując piłkę, dostajemy instrukcję obsługi w której znajdziemy wiele propozycji ćwiczeń z wykorzystaniem owego sprzętu.Przed rozpoczęciem ćwiczeń trzeba pamiętać o rozgrzewce. Pozwoli ona przygotować mięśnie do wysiłku.Aby ćwiczenia z piłką były efektywne, należy pamiętać o kilku zasadach. Przede wszystkim trening przeprowadzaj w trzech seriach, w każdej po 15 – 20 powtórzeń, najlepiej 3 razy w tygodniu.

*Co myślicie o ćwiczeniach z wykorzystaniem piłki fitness?*
Pokaż wszystkie (37) ›